1.Önceki gece kahve, kırmızı şarap ve çikolatadan kaçının.

İyi bir uykuyu mahvetmenin en iyi yollarından biri, bağırsağınızı üzmektir. Gece boyunca gerçekten rahat olmak için beslenmenize dikkat edin.Kahve, kırmızı şarap ve çikolata, uykunuzu diğer yiyeceklerden daha fazla rahatsız ettiği bilimsel olarak gösterilmiştir. Bağırsaklarınızı, sürekli olarak uyanacak veya sizi uykunuzda rahatsız edecektir. Öğle yemeğinden sonra bu şeyler olmamaya çalışın.

2. Ruhen mutlu yatın
Korkunç bir uykuya dalmanın en iyi yollarından biri,  bir sorununuzu  çözmeden önce yatağa gitmektir. Yatmadan önce  mutlu olmaya çalışın. Sorunlarınızı uykunuza taşımamaya çalışın.

3. Yatmadan önce meditasyon yapın, dua edin ve sakinleşin.
Yatmadan önce her gece yaklaşık 30 dakika, bir saatlik bir meditasyon yapın. Bu şaşırtıcı, çünkü meditasyon bütün endişeleri atmanıza ve yarının endişelerini unutmanıza izin verir. Meditasyon yapın ya da dua edin ya da ne yaparsanız yapın. Sadece orada oturup nefesinizi izlemek, kendinizi güzel ve derin bir uyku için hazırlamak için mükemmel bir yoldur.

4. Yatmadan hemen önce yemek yemeyin
Bir çok insan iş bittikten sonra eve koşar,  akşam yemeğini pişirip, yiyip yatar. Bu kötü bir fikirdir. Sindirim süreci biraz zaman alır ve büyük bir yemek yedikten hemen sonra yatılmamalıdır. Yatma zamanınızla akşam yemeğiniz arasında birkaç saat olmasına çalışın ve ertesi gün nasıl iyi hissettiğinizi görün.
5. Odanızı Feng Shui ilkelerine göre düzenleyin
Birçoğunuzun muhtemelen Feng Shui’nin bir boğa olduğunu düşündüğünü biliyorum, ancak bunun arkasında aslında  “batı mantığı” olduğunu düşünmek için kendinize şans verin.Bilmeyenler için Feng Shui, mobilyaları belli “sıcak noktalar” a koyarak , enerjileri ve titreşimleri dengeleyen bir şekilde evinizi yeniden kurmanın  Çin sanatındaki adı. Yatak odası özellikle önemlidir ve Feng Shui ilkelerine göre oda düzenlediğinde daha çok “dinlenmiş” bir uyku yaşarsınız. Özellikle yatağınızın yerleşimi önemlidir ve Feng Shui, kapıyı görebileceğiniz yerde uyumanız gerektiğini söylüyor. Bu, bir güvenlik hissi ile uyumamıza yardımcı oluyor.